Zostań królem sieci!
Nie od dziś wiadomo, że internet jest potężnym narzędziem. Dlaczego by więc nie rozsiąść się na jego tronie? Ba! Nawet powinieneś/powinnaś!
Ps. Na końcu tego wpisu otrzymasz ode mnie wartościowy prezent. Przeczytaj ten wpis, abyś wykorzystał/a go w 100%
Czy wiesz jak wykorzystać potencjał oraz potęgę mediów społecznościowych i strony www? Jeżeli nie – to trafiłeś w odpowiednie miejsce odbiorco!
Kilka słów o samych mediach społecznościowych
Media społecznościowe w ostatnich latach stały się gigantyczną dźwignią do pozyskiwania klientów. Zwykłe portale do rozmów ze znajomymi przerodziły się w miejsce do poważnego prowadzenia oraz reklamowania swojej marki – czy to osobistej, czy własnej firmy. W XXI wieku klientów możesz pozyskać za pomocą internetowych reklam, wpisu w mediach społecznościowych, czy po prostu poprzez zostawiony komentarz na swojej tablicy.
Dlaczego social media są tak ważne?
Blisko 80% ankietowanych, odpowiedziało, że ma miłe skojarzenia z marką/osobą, która prowadzi schludny i rzeczowy profil w sieci. Badania dowodzą również, że klient taką osobę poleci swoim najbliższym. Czy nie brzmi to dobrze? Świetnie prowadzony PROFIL wystarczy, by pozyskiwać nowych klientów poprzez marketing szeptany! Kolejną ciekawostką jest, że aż 90% firm posiada swoje profile w mediach społecznościowych. Zostań królem w sieci. Nadchodzi Twój czas!
„Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić”.
Jay Baer
Dziś chciałbym przedstawić Ci 5 kroków do zbudowania „Siebie” w social media oraz internecie.
- Strona internetowa
Według mnie jest to totalny MUST HAVE! Media społecznościowe za X lat znikną z powierzchni internetu – Twoja strona nie. Zamieszczaj konsekwentnie wpisy ze swojej branży, dodaj produkt i najważniejsze – zbieraj zapisy na listę mailingową! Dlaczego jest ona taka ważna? Uprości Ci zdecydowanie kontakt ze swoimi klientami w przyszłości, a to wszystko za pomocą jednego kliknięcia.
W sieci znajduje się wiele bezpłatnych możliwości do założenia swojej strony jak choćby WordPress, Wix, czy popularny Blogger.
Jeżeli obawiasz się, że nie zdołasz sam zbudować strony WWW, odezwij się do mnie, a przygotuję odpowiedni kurs dla Ciebie lub zbuduję stronę www według Twoich wymagań.
2. Systematyczność
Kluczem do drzwi sukcesu zawsze jest systematyczne działanie. Nieważne, czy będziesz starał/a się wypracować wymarzoną formę na lato, czy zbudować swój wizerunek w sieci – wszystko sprowadza się do regularności.
Przyzwyczaj swoich odbiorców do tego, że zawsze mogą na Ciebie liczyć. Ja staram się dodać minimum jeden wpis blogowy w tygodniu, dlatego, że to kochają czytelnicy bloga. Świadczą o tym odwiedziny stałych oraz przyjścia nowych odwiedzających tę stronę www.
Tak samo ważna jest regularność wpisów w mediach społecznościowych. Widz wie kiedy spodziewać się wartościowych treści od Ciebie, więc nawet w przypadku małej widoczności Twojego profilu w sieci i tak do Ciebie trafi.
Moi obserwatorzy wiedzą, że pojawi się u mnie coś nowego zarówno z rana jak i pod wieczór. Systematyczność = klucz.
W tym wpisie znajdziesz 15 pomysłów na wpisy rekrutacyjne w MLM (kliknij)
3. Oczy widzą, dusza tańczy
Odpowiedz sobie szczerze ile razy kupowałaś/eś oczami? Jeżeli coś wygląda dobrze wizualnie to jesteśmy skłonni do zakupu w 8 na 10 przypadków! Ludzki umysł jest tak skonstruowany, że najpierw jego uwagę przykuwa wygląd, a kolejno treść i reszta. Dlatego 3 ważnym punktem do założenia „korony social media” jest zadbanie o możliwie jak najlepszy aspekt wizualny Twojej strony i profilu!
Niech to nie będzie „zamglone” zdjęcie zrobione np. w łazience, a ciekawa i rzucająca się w oczy grafika. Do stworzenia takich grafik może posłużyć Ci świetne i darmowe narzędzie >>> CANVA <<<
Canva posiada wiele darmowych i fikuśnych szablonów i jest banalnie prosta w obsłudze. W sieci znajdziesz na ten temat wiele porad i filmów.
4.Bądź trendy!
Obserwacja jest ważnym czynnikiem sukcesu w mediach społecznościowych. Dla początkujących w tej branży zawsze mam poradę, by wypisali na kartce 5 kont Instagramowych/Facebookowych które inspirują do działania. Kolejno wypisanie tego, co w tych kontach nam nie odpowiada.
Przykład:
Konto Instagram: Jan_kowalski_1999999
Podobają mi się: grafiki na tym koncie oraz zdjęcia tego użytkownika.
Nie podobają mi się: Treści pisane, które tam publikuje. Wolałbym, aby moje były bardziej luźne i lifestyle’owe.
Rozwiązanie: buduj swój profil o walory estetyczne konta Jan_kowalski_1999999, lecz dopasuj treści tak, by Tobie pisanie sprawiało przyjemność. Pamiętaj, że nie warto kopiować kogoś 1:1. Bądź sobą!
„Bądź sobą. Wszyscy inni są już zajęci”