Czy znasz kogoś, kto ma problem z rekrutacją online? Lub może Ty potrzebujesz inspiracji na tworzenie treści, które w naturalny sposób rozpoczną ten proces dzięki Twoim Social Mediom?
Z Social Mediów takich jak Facebook, czy Instagram korzystamy na co dzień i jest to idealna przestrzeń na nawiązywanie kontaktu oraz poznawanie nowych osób w sieci. W tym również Twoich przyszłych biznespartnerów. Dzisiaj chciałbym przedstawić Ci 5 najlepiej działających pomysłów na rekrutacyjne wpisy
dla MLM w Social Mediach, które będą dla Ciebie pracować jeszcze długo po ich stworzeniu.
CZYJ TO PRODUKT?
pokazując produkty swojej firmy często popełniamy błąd odsłaniając wszystko już na pierwszy rzut oka.
Na naszej tablicy coraz częściej pojawiają się loga i nazwy, a marka produktu zaczyna górować nad naszą własną, którą budujemy w Social Mediach. Trik, który możesz zastosować przy kolejnej okazji jest banalnie prosty – tym razem
nie skupiaj się na marce, a na esencji produktu!
Zakryj logo i nazwę, produkt umieść w jego naturalnym miejscu lub pokaż, jak go używasz i opowiedz, czym jest dla Ciebie. W jaki sposób działa? Za co go uwielbiasz? Zaintryguj odbiorcę, aby wywołać u niego chęć kontaktu i
zdobycia więcej informacji na temat produktu, marki i tego, jak może nabyć go dla siebie. To od Ciebie będzie chciał się tego dowiedzieć, ponieważ to właśnie Ty przekonasz go o wartości produktu.
METODA “PRZED I PO”
jeśli jesteś w biznesie, w którym sprzedajesz produkty na utratę wagi, to najlepszym możliwym “testimonialem”
potwierdzającym ich działanie będzie pokazanie osoby, która zażywała produkt 3, 6 lub nawet 12 miesięcy i jej przemiany w postaci zdjęcia sylwetki przed i po określonym czasie. Nie ma nic lepszego niż żywy
przykład na działanie produktu Twojej marki. W przypadku MLM może to być pokazanie ludzi ze swojej firmy – np. W postaci historii Twojej biznespartnerki i jej przemiany z kasjerki w sklepie spożywczym w
kobietę za sukcesy w pracy odbierającej od swojej firmy nowe auto. Może to być również zdjęcie z wyjazdu integracyjnego Twojej struktury kilka miesięcy temu i teraz – pokażesz tym wzrost swojego biznesu.
Wolisz oglądać wideo? Przygotowałem również nagranie w wersji rozszerzonej tego co tu czytasz:
OPINIE, OPINIE, OPINIE
o Tobie, Twoim produkcie, biznesie, w którym jesteś… Ludzie świetnie reagują na dowód społeczny dotyczący Twoich działań. Poproś swojego biznespartnera o krótką opinię na temat Waszej współpracy – niech opowie ze swojej perspektywy jak rozpoczęła się Wasza wspólna praca i jak zmieniła ona jego życie. To samo dotyczy
produktów Twojej firmy – uzyskaj opinię od kogoś, kto docenił ich wartość lub uzyskał widoczny efekt w postaci np. Gęstszych włosów lub zmniejszonych zmarszczek.
STORIES, CZYLI JAK SPRAWDZIĆ, KTO JEST ZAINTERESOWANY TWOIM
PROJEKTEM?
często lubię korzystać z opcji Story na Facebooku i Instagramie. Wrzucam tam spontanicznie luźne pytania, które mogą wywołać temat mojego projektu w naturalny, nienachalny sposób. Na przykład zadaję pytanie:
“Czy chciałbyś/chciałabyś wiedzieć, jak zarabiać 5.000zł online?” lub “Czy znasz sposób na to, żeby podróżować 3 razy w roku do egzotycznych miejsc?”. Jest to pytanie, które może zaintrygować
Twojego odbiorcę, jeśli ma podobne marzenia do Ciebie. Wtedy naturalnym będzie, że napisze on do Ciebie wiadomość, by pociągnąć rozmowę dalej. Możesz również zastosować opcję ankiety z Twoimi
odpowiedziami. W przypadku zarabiania 5.000zł miesięcznie online możesz w ankiecie podać odpowiedzi:
“Tak, chcę” lub “To można zarabiać online?!”. Będzie to luźna interakcja, na którą możesz zareagować wiadomością z rozwiązaniem i propozycją zapoznania się z Twoim projektem.
IDŹ “NA ŻYWO”
nagraj video lub jeszcze lepiej, zrób live na Facebooku lub Instagramie. Live, to najlepszy sposób na pobudzenie interakcji na Twoim profilu, zwłaszcza, że oglądający mogą na żywo zadawać pytania i komentować, dzięki czemu wytwarza się między Wami ogólny dialog. A jak sprawić, żeby Twój live nie przepadł w gąszczu innych?
Właśnie wysoką interakcją nie tylko pod Twoim postem w postaci komentarzy i polubień, ale także poza nim – poproś o udostępnienie materiału, podzielenie się nim ze znajomymi lub biznespartnerami.
Jak zapewnić sobie dużo udostępnień? Live poprowadź w formie szkolenia/warsztatów, podczas których
dasz oglądającym fajną wartość lub nawet nagrody za określone akcje. Nagrania live dają mnóstwo możliwości!
To tylko 5 z wielu moich pomysłów na gotowe treści rekrutacyjne dla MLM oraz wpisy na social media.
Kolejny zestaw pomysłów możesz odebrać już dziś zupełnie za darmo (spójrz na dół tego wpisu).
Jestem na tym blogu, by pomóc Tobie rozwinąć skrzydła w działaniach online, które nie tylko oszczędzą Twój
czas i pieniądze, ale także będą pracować 24 godziny na dobę – nawet wtedy, kiedy Ty śpisz.
Zdobądź E-book – “15 pomysłów na wspisy w Social Mediach”
[embed_popupally_pro popup_id=”5″]