10 sposobów na podniesienie poziomu biznesu w marketingu sieciowym w tym tygodniu!

Odkryj 10 sposobów na podniesienie poziomu biznesu w marketingu sieciowym

tekst alternatywny

Marketing Sieciowy to nie tylko doskonały sposób na dodanie dodatkowego strumienia dochodów do Twojego życia, ale także daje niesamowitą możliwość bycia częścią silnej społeczności podobnie myślących, pełnych pasji ludzi!

Ta koncepcja biznesowa istnieje od dziesięcioleci i z roku na rok gwałtownie rośnie w skali globalnej ze względu na fakt, że … To działa! Dochód pasywny i podwójny model biznesowy, które oferuje większość firm, oferują osobom fizycznym możliwość zrobienia kariery w pełnym wymiarze godzin lub znacznego drugiego dochodu.

Biorąc to wszystko pod uwagę, aby odnieść sukces w tym biznesie, wymaga to ciężkiej pracy, wyjścia poza strefę komfortu i wytrwałości. Na szczęście, gdy już stworzysz solidną sieć biznesową, Twoja firma staje się DUŻO mniej czasochłonna i to prawie jak korzystanie z „autopilota”. Jak na pewno możesz sobie wyobrazić, kluczem jest jak najszybsze dotarcie do celu!

Oto 10 prostych kroków, które pomogą Ci szybko rozpocząć działalność i zmaksymalizować potencjał marketingu sieciowego w ciągu najbliższych dni:

  1. Używaj swoich produktów regularnie
    To nie bez powodu jeden z pierwszych punktów! Jest to najbardziej ignorowana część prawie każdego biznesu marketingu sieciowego. Jak możesz oczekiwać, że Twój biznes odniesie sukces, jeśli nie będziesz nawet używać własnych produktów? Zadaj sobie mega ważne pytanie: Czy gdyby moja organizacja (struktura) dokonywała takiej samej aktywności jak ja (nieważne czy chodzi o produkty, rekrutację, czy jeżdżenie na eventy – to jak wyglądałby wtedy mój biznes i czy mnie by to zadowalało?). Posiadanie historii z pierwszej ręki z twoich produktów jest OGROMNE. Umiejętność fachowego odpowiadania na pytania klientów, publikowanie zdjęć ze swoimi produktami (bez nazwy firmy i produktu) i edukowanie ludzi o korzyściach, jakie może zapewnić Twój produkt, to klucze do doskonałego marketingu i powtarzalnej sprzedaży. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zobowiąż się do rozpoczęcia korzystania ze swoich produktów w tym tygodniu, zainspiruj też do tego osoby z Twojej organizacji i zobacz, dokąd zmierza Twój biznes!
  2. Stale edukuj się
    To jest bardzo ważne! Książki o biznesie i samorozwoju to świetny sposób na rozpoczęcie pracy. Wielu liderów branży lub wyróżniających się dyrektorów, diamentów napisało książki o tym, jak rozpoczęli swoją działalność i jak dotarli na szczyt. Podążanie ścieżką ludzi sukcesu przed tobą jest zawsze mądrym sposobem na rozpoczęcie każdego biznesu. Czytanie książek na temat kultywowania pozytywnego nastawienia i biznesowego nastawienia zapewni Ci sukces, gdy stoisz w obliczu zastoju w swojej firmie lub czujesz, że nie chcesz iść dalej. Ludzie sukcesu nieustannie pracują nad własnym rozwojem i poszerzaniem swoich horyzontów. Zalecam czytanie książki na temat sposobu myślenia, biznesu lub samopomocy przez co najmniej 30 minut każdego dnia, najlepiej rano, aby dobrze rozpocząć dzień! Możesz też edukować się z mojego kanału na Youtube (bezpłatnie).
  3. Spędź jak najwięcej czasu ze swoim upline
    Twój upline to ogromne źródło wiedzy i informacji. Nawiąż kontakt z najlepszymi dystrybutorami w swojej grupie (najlepiej w linii sponsorowania w górę) i zapytaj, jak to zrobili. Wykonuj rozmowy trójstronne z potencjalnymi klientami/partnerami biznesowymi i upline, aby jak najszybciej móc swobodnie rozmawiać o swoich produktach i modelu biznesowym. Większość ludzi chętnie podzieli się z Tobą wskazówkami i poradami. Bądź edukowalny i słuchaj ich rad.
  4. Zacznij tworzyć listę i docieraj do co najmniej 10 osób każdego dnia
    Zacznij od sporządzenia dwóch list: jedna z osób, o których wiesz, że byłaby zainteresowana Twoimi produktami, a druga osób, które Twoim zdaniem byłyby zainteresowane usłyszeniem o Twojej firmie i prawdopodobnie chciałyby do Ciebie dołączyć. Tworzenie tych list jest niezbędne, a codzienne przeglądanie tych list i dotarcie do co najmniej 10 osób dziennie wprowadzi Cię na szybką ścieżkę do sukcesu. Prawie każdy odnoszący sukcesy marketer sieciowy zrobił to w pewnym momencie, a wielu zwyczajowo nadal to robi, ponieważ wie, że to działa! Dzięki temu jesteś konsekwentny, aktywnie angażujesz się każdego dnia i nadal otwierasz nowe możliwości, aby przenieść więcej produktów lub dotrzeć do większej liczby osób, które mogą chcieć dołączyć do firmy takiej jak Twoja.
  5. Dbaj o swój downline (organizację)
    Na ten temat można napisać całą książkę. Zwykle to małe rzeczy pokazują, jak bardzo Ci zależy. Utrzymuj stały kontakt, zwłaszcza na początku. Oferuj spotkania grupowe online i szkolenia, aby dobrze zacząć pracę swojego zespołu i zawsze chwal osiągnięcia członków zespołu. Oferuj zachęty za określone osiągnięcia, takie jak darmowy produkt, uznanie, bezpłatny wstęp na szkolenie firmowe, pieniądze lub inne nagrody, które utrzymają motywację Twojej grupy. Im bardziej możesz ich zmotywować na początku i związać ich z grupą, tym bardziej będą chcieli pozostać zaangażowani i być podekscytowani dalszym budowaniem, zarabianiem więcej pieniędzy i awansowaniem w szeregach firmy. Naucz się budować fantastyczne relacje z ludźmi na przykład z tego bezpłatnego audiobooka <
  1. Powiel siebie, czyniąc swój zespół niezależnym od Ciebie
    Pomoże to pomnożyć Twój czas i sprawi, że Ty i Twój zespół będziecie bardziej efektywni. Zawsze daj przykład. Nigdy nie przestawaj rekrutować, szkolić i sprzedawać. Zapamiętaj formułę KISS – „Keep It Simple, Sweety” Wiem, wiem, zmieniłem ostatnie słowo, ale rozumiesz. Robisz to, przeprowadzając proste, krótkie, ale proste prezentacje i ucząc swoich downline, aby robili to samo. Pomóż swojemu zespołowi, aby czuli się komfortowo dzieląc się produktami i możliwościami biznesowymi tak szybko, jak to możliwe. Naucz ich pracy z systemem.
  2. Stwórz dużą bazę klientów
    Jest to kolejny w dużej mierze ignorowany, ale bardzo ważny element twojego biznesu marketingu sieciowego. Nie skupiaj tylko na budowaniu ogromnego downline. Niektórzy ludzie po prostu nie będą chcieli stać się częścią twojego biznesu, bez względu na to, jak świetny może być system. Ale mogą być bardzo zainteresowani zakupem Twojego produktu bezpośrednio od Ciebie. Media społecznościowe umożliwiły nam nieograniczony dostęp do darmowego marketingu do osób, które znamy i do osób, których nigdy wcześniej nie spotkaliśmy. Im więcej będziesz publikować o swoich produktach (pamiętaj aby nie dodawać nazwy produktu lub firmy – osoba powinna od Ciebie ją usłyszeć a nie googlować po necie i kupić POZA TOBĄ) lub stylu życia i edukować ludzi na temat korzyści płynących z tego, co oferuje Twój produkt, tym bardziej stworzysz stały przepływ klientów i stały strumień miesięcznych dochodów rezydualnych.
  3. Skoncentruj się na potrzebach swoich biznespartnerów i klientów
    Musisz dawać klientom więcej, niż oczekują i zawsze natychmiast zaspokajać ich oczekiwania. Staraj się słuchać 80% czasu i mówić tylko 20%. Zadawanie pytań i wybieranie produktów w oparciu o ich indywidualne potrzeby sprawi, że będą do nas wracać. Publikując, nie publikuj tylko o swoim produkcie; lepiej wpis o problemie, który ma Twój klient i dlaczego ten produkt pomoże. Skupienie się na bolączkach ludzi jest tym, co ich do Ciebie przyciągnie i rozwiązaniem, które masz dla nich. Jak wspomniałem powyżej, Twoi klienci mogą być ogromnym źródłem przyszłych rekomendacji i/lub biznesu. Musisz zdobyć i utrzymać ich zaufanie. Kiedy już zdobędziesz ich zaufanie, zawsze możesz poprosić o rekomendacje, co prowadzi do jeszcze większego biznesu i szybszych dochodów pasywnych.
  4. Ustaw cele dzienne, tygodniowe, miesięczne i roczne – i zapisz je!
    Wyznaczanie celów jest niezbędne, a tworzenie osiągalnych celów, aby nie zostać przytłoczonym od razu, jest ważne. Kluczem do sukcesu jest rozbicie większego celu na mniejsze, łatwiejsze do osiągnięcia. Nie możesz po prostu doskoczyć do końca. Musisz robić postępy każdego dnia. Spisanie swoich celów pomoże ci odnieść sukces. Cel to tylko „przemijająca myśl” lub „życzenie”, dopóki nie napiszesz go. Wtedy staje się konkretna i realna. Świetnym pomysłem jest również prowadzenie dziennika biznesowego z codziennych czynności, ponieważ pomoże ci to stać się bardziej produktywnym i świadomym czasu.
  5. Zrób to teraz – tylko akcja rozwiewa wątpliwości!
    Najważniejszym składnikiem jest DZIAŁANIE! Im szybciej zaczniesz postępować zgodnie z wytycznymi, które stworzył dla Ciebie Twój upline, poznając produkty i ich zalety oraz zacząć docierać do ludzi każdego dnia, tym szybciej Twoja firma się rozwinie i tym bardziej będziesz zmotywowany do dalszego działania! Jeśli nie masz pewności, co powiedzieć lub nadal uczysz się o swoich produktach, skorzystaj z pomocy swojego upline, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Kiedy Twoi znajomi, rodzina i współpracownicy widzą Twoje podekscytowanie i entuzjazm dla nowych produktów i przedsięwzięcia biznesowego, automatycznie będą chcieli wiedzieć więcej o tym, co robisz. Niepodejmowanie działań jest głównym powodem niepowodzeń w życiu. Jeśli zobowiążesz się do konsekwentnego działania każdego dnia, odniesiesz sukces w marketingu sieciowym!

Postępując zgodnie z tymi prostymi krokami, powinieneś zacząć zauważać, że wyniki zaczną dość szybko materializować się w Twojej firmie! Mam nadzieję, że dostarczyło to Ci praktycznych informacji, które pomogą Ci się rozwijać i odnosić sukcesy, gdy zanurzasz się w tę ekscytującą okazję biznesową. I jak w przypadku wszystkiego, nad czym warto pracować, nie zapomnij cieszyć się podróżą w drodze na szczyt! Zawsze też możesz skorzystać ze skrótu do sukcesu i zobaczyć czego uczymy w naszej Szkole Marketingu Sieciowego Online 👈

tekst alternatywny
tekst alternatywny